Повернення товару - загальні правила
Інтернет-магазин Promin працює відповідно до українського законодавства про захист прав споживача. Вся наша продукція відповідає вимогам нормативних документів, що гарантують якість виробу (ГОСТ та ДСТУ) та має свідоцтво безпеки (санітарно-гігієнічні висновки). Перед відправкою замовлення Клієнту ми ретельно перевіряємо товар, запаковуємо та страхуємо на час транспортування. Якщо з певної причини вам не підійшла річ, ви маєте змогу повернути її або обміняти протягом 14 днів з моменту здійснення покупки.
Правила повернення:
- Підготувати річ до повернення - запакувати товар в фірмовий пакет Promin, в який була запакована річ під час покупки
- Вкласти заповнений бланк повернення (всі реквізити обов’язкові до заповнення)
- Звернутись в наш call-центр та проінформувати менеджера про фактичне повернення товару
Повернення товару проводиться у випадку
- якщо він не використовувався
- якщо збережено його товарний вигляд
- якщо збережені його споживчі властивості, пломби, ярлики
- при пред'явленні розрахункового документа, виданого споживачеві разом із проданим товаром
- якщо товар не належить до переліку товарів, що не підлягає поверненню
- у випадку обміну або повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, покупець сплачує транспортні послуги
Способи повернення товару
Товар можна повернути, якщо з моменту покупки пройшло не більше 14 днів.
Товар необхідно відправити на склад компанії Нова пошта на реквізити, зазначені в бланку на повернення.
Повернення коштів Клієнту за товар здійснюється протягом 30 днів з дня отримання нами товару і заяви на повернення шляхом зарахування коштів на банківський рахунок, який ви зазначили в бланку повернення.
Якщо у вас виникли питання, пов’язані з оформленням повернення товару, зв’яжіться з нами. Наша команда зробить все можливе, щоб надати всю необхідну інформацію і посприяти швидкому поверненню/обміну товару.
Для встановлення цього веб-додатка на вашому iPhone/iPad натисніть а потім Додати на головний екран.